Brand Development begint bij het markt- en concurrentieonderzoek. Op basis van deze informatie kan een analyse worden gemaakt van de sterke en zwakke punten van je bedrijf ten opzichte van de kansen en bedreigingen in de markt. Hieruit volgen de USP’s, oftewel de reden dat potentiële klanten voor jou moeten kiezen en niet voor je concurrenten. De USP’s vormen de fundering voor je merkidentiteit, wat betekent dat je volledige merk wordt opgebouwd bovenop deze USP’s.
Je website is het eerste dat potentiële klanten zien wanneer ze de klantreis online beginnen. Een strakke, functionele en gebruiksvriendelijke website of webshop zorgt dan ook voor vertrouwen bij je doelgroep. Wij bouwen op maat gemaakte websites en webshops in WordPress, met een prijs die past bij jouw wensen en budget. Onze websites zijn optimaal beveiligd, zijn responsive op laptop, tablet en telefoon, en laden snel. Ook adviseren wij over alle praktische zaken rondom het bouwen van een website, zoals domeinnaam registratie, hosting en wetgeving.
Je hebt een mooi product ontwikkeld of je biedt een mooie dienst aan, waarmee je weet dat je unieke waarde toe kan voegen voor je klant. Nu alleen nog zorgen dat deze informatie bij de juiste doelgroep terecht komt in de zee van informatie. Het bereiken en overtuigen van een nieuwe klant gebeurt niet van het ene op het andere moment, dit is een proces dat uit 4 fases bestaat: de customer journey. Doelgerichte content marketing kan een belangrijk verschil maken in elke fase van de customer journey. Wij bieden content marketing aan in de vorm van SEO-vriendelijke webpages en blogs, social media marketing en email marketing.
© 2024 Bridge Marketing. All rights reserved. | Fotografie door Kelvision